Klacht indienen

Heeft u een klacht of een minder prettige ervaring?

Heeft u een klacht of een minder prettige ervaring, bespreek dit dan met ons. We lossen het graag samen op! Lukt dit niet, dan kunt u een klachtenformulier invullen. Het klachtenformulier kunt u via deze link uitprinten (klachtenformulier)  U kunt het ook vragen aan de assistente. Het ingevulde formulier levert u in op de praktijk en binnen een week ontvangt u een reactie van ons.

Als dit lastig voor u is of als u er met ons niet uitkomt, dan kunt u de klacht bespreken met een medewerker van SKGE. Deze medewerker heet de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en is onafhankelijk. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of het probleem.

Alles wat u aan de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris kan proberen om te bemiddelen. U kunt uw klacht kwijt op het klachtenformulier dat te vinden is op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel ook te bereiken op telefoonnummer 088 0229100.